New in!

Tog för en gångs skull vara på kicks medlems erbjudanden och köpte Essie, tre för två.

En vanlig svart. Älskar Essies svarta lack, täcker på ett lager och blir inte allt för tjock framåt slutet.
En mörk röd som jag tror hter Skirting the issue, kan inte hitta något annat namn i alla fall. Jag är helt förälskar i mörkröda lack så denna föll mej helt i smaken.
Och så en som jag inte kunde låta bli att köpa. Den skiftar i lila, blått och grönt och är allmänt yummy.
Jag brukar vilja ha lack som är ganska intetsägande så jag kan måla något snyggt motiv över dom men som sagt, kunde inte låta bli. Man kan nog göra en riktigt häftig rymd design över denna.

Jag har inte hunnit testa nån av dom men det kommer så fort jag är less på min nuvarande design.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0