Svar på kommentar - Jul naglar

Hej hej! Tack för förfrågan!
Jag har tyvärr inte något som helst intresse av jul hehe
Jag har väldigt svårt att få något inspiration runt det på grund av det.
Jag kan testa att göra något.

Det simplaste jag kan tänka mej att du skulle kunna göra är en röd fransk manikyr, kanske med lite guld/silver glitter över. Lätt att matcha till vad helst du har på dej :)

Vill du ha tutorials så är Youtube din allra bästa vän. Youtube har utan tvekan varit min skola inom nagelkonst. Jag har läst mej allt där. Min största lärare är Robin Moses, jag pratar mycket om henne. Hon har mer än 60 jul tutorials. 
Lägger upp några som jag tycker ser rätt så enkla ut men kolla igenom hennes jul kategori.
 
 
 
 


Hoppas du hittar något! Ursäktar att jag inte gjorde någon egen, jag kan som sagt testa att komma på nåt men om inte så hoppas jag att jag i alla fall hjälpte dej på något sätt :)

Kommentarer
Postat av: Emma-Lo

Kan förstå att du inte har någon inspiration då ;p jag har själv ingen om jul så det var därför jag frågade dig ^^ Jag ska ta och kolla Robin Moses klipp! Hon har också verkligen helt underbara naglar!

2012-10-27 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0