I noll inspirationens anda

Så här blir det när jag inte har någon större inspiration.
Jag gör en design på en hand, blir inte nöjd, tar bort


Sen gör jag en nagel, orkar inte göra resten, tar bort


Jag hade tittat på The three musketeers och jag blev lite inspirerar av klänningarna och så...
Typ en massa krims krams och grejer...
Sen blir jag bara less och gör något jag har i huvudet och har kvar det trots att jag inte är nöjd.



Jag önskar ibland att jag kunde skita i lacket nån dag och gå med "nakna" naglar men
problemet är att har man målat naglarna så mycket som jag gör så blir dom väldigt missfärgade och tja...Det är inte vackert så inget naket blir det för min del...

Kommentarer
Postat av: Maria Söderblom

Sv; ah okej ! =)

Tack så mycket! ^^ bara kolla in ebay :D dom har massa och jätte billigt!!

2012-03-27 @ 14:35:32
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud va fina naglar! :) Några bra tips? :)

2012-03-31 @ 08:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0