Dadadadadadadadadadadadada Batmaaaan!

Ja jag skrev bara en massa da da, jag höll inte alls nån koll på hur många det egentligen är i sången.


Jag älskar när folk blir lite extra kreativa med sina naglar,
även om det inte alltid ser så praktiskt ut.
Har sett en del underliga former och skojiga kretioner sen jag började intressera mej för naglar.
Såg dom här idag och tyckte dom var väldigt underhållande.
Min tanke är dock att det måste göra förbaskat ont att klia sej.....


Jag vet tyvärr inte vem det är som har gjort naglarna, hittade bilden på weheartit om jag inte mins helt fel.


Hittade även den här tekniken/designen för ett tag sedan.
Spinning bead (snurrande pärla) kallas det.
Idén är att borra ett hål i naglen, trä ett liten pärla på en stål tråds bit eller liknande och färsta den i nageln på att pärlan hamnar i hålet
och så har du en snurrande/rörlig pärla i din nagel.
Lägger upp första bästa video jag hittade.


Jag gillar idén. Det kan nog bli en häftig detalj.
Tyvärr tycker jag inte att jag har hittat någon som har gjort det så snyggt ännu.
Kanske inte går att få det snyggt heller, jag ska leta vidare efter en bättre design men oavsett så gillar jag idén.
Kanske testar den på mej själv nån dag när mina naglar växer ut längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0