Armband av lös naglar

Som jag har skrivit om förut (tror jag) så håller jag på att göra ett armband åt min kompis.
Eftersom han inte kan uppskatta min konst på sina egna naglar så gjorde vi en kompromiss och bestämde oss för att göra ett armband fullt av lös naglar med olika tv spels figurer målade på dom.
Jag har inte kommit så långt ännu. Tänkte ägna morgondagen åt att göra några fler naglar till detta lilla spektakel...


Ska ta bättre, individuella bilder på varje nagel när dom alla är klara.

Kommentarer
Postat av: allabome

gaah, menduu, smaart :P haha..

2012-04-21 @ 15:31:57
Postat av: bivve

Ehm... bara så du vet är det Nintendo64-figurer men knapparna på en playstation kontroll....

men gillar människan båda så är det okej x)

2012-05-10 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0