Tips från Challe

Är du precis som jag och får världens bästa inspiration mitt i natten?
Är du en sån som hittar på en skit bra design mitt i natten och tänker "äh jag kommer ihåg den tills imorgon bitti" och sen är den som bortblåst när du vaknar nästa morgon?

Men så gör som jag då och köp ett litet häfte där du ritar ner alla dina idéer.
Jag kliver ofta upp mitt i natten bara för att rita ner en design.
Inget fancy, bara detaljerat nog för att jag ska få tillbaka min orginal tanke när jag tittar på det jag ritat.

Så här kan det se ut.


Designen längst upp till höger slutade så här


Jag ritar även ner designer jag har sett andra göra om jag vill testa dom själv.

Kommentarer
Postat av: honmednaglarna

De där naglarna var förresten skitsnygga! :D

2012-07-01 @ 17:09:01
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: Maria Söderblom

Grymt snyggt!

2012-07-02 @ 18:28:00
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0