Testing

Dom här fick så väldigt bra respons på Bilddagboken (nej det heter så....)
så jag lägger väl in dom i arkivet här också.

Jag gjorde dom i första hand för att testa nagelsmycket. Målade inte ens andra handen eftersom jag skulle ta bort det direkt men jag får väl ta och göra något liknande nu när folk blev så förtjusta i dom...




På tal om inget, om nån som är blogg.se kunnig råkar läsa detta så behöver jag lite hjälp.
Det är som så att jag skulle vilja ha en nästa knapp i botten av bloggen så man slipper gå till arkivet om man vill se alla inlägg sen långt tillbaka men jag har ingen aning om hur man fixar en sådan eller om det ens går. Jag tror att jag har sett blogg.se bloggar med en nästa knapp men jag är inte säker så om du råkar veta, skriv gärna hur man gör.

Kommentarer
Postat av: Sarah

LOVE! Åhåhåh, vad fint det var! Älskar rosetter. Jag hade aldrig kommit på att göra det sådär omatchande matchigt.

2012-07-03 @ 23:09:57
URL: http://www.owlsandpolish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0