Blogg.se är rätt så drygt...

Skapade ett ny blog på Blogspot idag.
Nu återstår problemet med att designa den och som vem som helst som har besökt denna blogg vet så hatar jag blogdesign och jag är även riktigt värdelös på det så vi får se om/när jag byter blog på riktigt.
Tycker det är så värdelöst att det inte finns en "nästa knapp" på blogg.se, det är liksom en självklarhet enligt mej. Man ska inte behöva klicka runt i arkivet för att se allt som har skrivits på en blogg...


Anyway, här är dagens.
Svart och mitt favo silvriga lack från stargazer, det är som att dom har fångat och oskadlegjort kvicksilver och samlat det i en liten spegelprydd "flaska"



Kommentarer
Postat av: honmednaglarna

Fint! :) Jag håller med dig, det där med att det inte finns någon nästa-knapp suger :)

2012-06-28 @ 20:10:12
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0