Vafalls? Det där är ingen nagel.

Det bör inte komma som någon chock till någon att jag även ritar på papper en del.

Igår kväll (natt) satt jag och målade lite idéer på lös naglar, grejen med naglar är dock att det går snabbt att måla dom eftersom dom är så små och när jag var klar var jag fortfarande inte trött och hade fortfarande en massa rit kvar i handen så jag bestämde mej för att dra fram penna och papper och testa om jag fortfarande vet hur man använder sånt.
Jovars, det tycker jag väl att jag kunde.



Målade hela med en Ikea penna.
Ser ni vad underbar Ikea är, dom inte bara fyller våra hem med mödler och andra nödvändigheter, dom ser också till att unga konstnärer slipper betala en massa pengar för material...........

Bilden kommer från en gammal Make up store tidning. Jag ändrade dock lite på henne.

Så vad har det här med naglar att göra? Ingenting alls...

Kommentarer
Postat av: honmednaglarna

Men fint var det! :D

2012-07-04 @ 18:46:40
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0