R.I.P my long, long nails

Att plocka upp saker från golvet när man har långa naglar kan få katastrofala följder.
En lite för snabb, tanklös handlig och *SNAPP* nail gone.
Eller inte gone men skadad så illa att man blev tvungen att amputera den och jag hatar ojämna längder på naglar så tyvärr fick resten av naglarna också ryka med under saxen.
*tyst minut för våra fallna skönheter*


I brist på inspration och fortfarande i ett sörjande tillstång så fick det bli en enkel design på mina nya, mycket kortare naglar.
The show must go on!


Igen, bilden är inte riktigt rättvis. Det beiga lacket är inte alls så gul/ornage tonat.
Alla naglar är nudefärdade och på en nagel på varsin hand har jag målar silvriga....rusiduller.
Jag tröttnar så snabbt på att bara ha enfärgade naglar utan någon slags design.
Dock kommer jag nog vara less på det här imorgon så då planerar jag att göra galax naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0