Naglar som skivar sej?

När mitt nagel intresse började ta fart var jag väldigt mån om att försöka få mina naglar att bli långa och fina så att jag kunde få plats med större designer.
Dock hade jag det lilla problemet att mina naglar skivade sej så att tipparna alltid var tunna och bräckliga.

Jag köpte denna produkt med minimalt hopp om att det faktiskt skulle hjälpa men tji fick jag
(Bilden är från Kicks.se)

Jag har haft den länge nu och den funkar otroligt bra, har inte haft en enda skivad nagel sen jag började använda den. Ett tag började jag slarva och använde den inte regelbundet som man ska (en till två gånger i veckan) utan slutade nästan att använda den helt och genast sprack mina naglar igen.
Den kostar 65 kr på Kicks och enligt förpackningen kan den räcka i ett år om man använder den som man ska
(dock lyckades jag sprätta iväg min och en massa rann ut men nåja, så kan det gå)

Det är en pytteliten flaska men det är så lite som behövs åt gången så miss tro dej icke.

Egentligen bör jag ju jobba på att få i mej dom vitaminer som jag säkert saknar för att på naturlig väg få starkare naglar men är man lat och onyttig som jag så är detta en väldigt bra produkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0