Jag vill bli bättre

Hade en väldig gradiated fas ett tag och försökte verkligen lära mej den den tekniken
but it's so haaaard!!
Blir så mycket kladd och fläcking och uh.
En gång lyckades jag dock rätt så bra...
(Ser du dom snygga vita strecken på tipparna? Det är det vita nagellacket som har kommit fram. Nagellacket liksom krympte och drog ihop sej när jag topplackade, senare insåg jag att problemet var att jag hade råkat köpa seche vite base coat istället för top coat och det var base coat som jag hade topplackat med, hehe oops)

Gradiated (jag vet inte vad man kallar det på svenska) är altså när man får nagellacket att se..mm....utsuddat? Faded ut
(what's with the svenglish)
Så som det gula går in i det vita och det oranga går in i det gula....Äh du fattar säkert...
I'm good with words ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0