I rymden finns inget acceton

Ett tag såg jag galax naglar överallt, bilder och tutorials som alla var unika och riktigt fina.
Nu tyckte jag att det var min tur att göra en så jag tittade på några bilder, fick lite inspiration och hittade på min egen.

Jag får lov att ursäkta att min bild inte är så bra men det är ju som så här i svea rike att under denna årstid så finns det inte allt för mycket ljus. Jag har heller inget lampa som ger ett snyggt ljus så man får väl så lov att leva med detta än så länge.

Det här är bara ett test, därför gjorde jag den på en lös nagel. Nu när jag vet att det funkar så som jag vill och även är snyggt
(bilder gör den inte rättvisa)
så kommer jag göra det på mina egna naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0