Hjärtan sa jag!

Min inspiration var denna
(Bilden är hittad på weheartit.com så ännu en gång har jag ingen att ge creds, det finns säkret något sätt att leta upp ägaren där men jag har bara ingen som helst aning om hur man gör det)

Av någon anledning bestämde jag mej dock för att köra på färgcirkeln så det blev så här

Kunde nog ha gjort det bättre men det är inte direkt en design som talar mycket till mej, den var bara så söt på bild.
Jag gillar lite mer avanserade saker och jag är inte särskillt puttenuttig av mej :P
(Jag älskar att handen på första bilden ser rätt så fin ut medan min ser ut som något som skulle kunna vara ens sista syn innan den rycker ut ögonon på en....ehe...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0