Wait....Whaaa?

Här strosar jag runt på ebay, uttråkad och på god väg att bränna lite mer pngar på nagellack när jag snubblar över detta spektakel.
Jag kan inte tro det jag ser, mina ögon måste bedra mej för detta är sinnessjukt!
Ett nagellack, ett litet holografiskt nagellack, för 430 KR
(jag ville göra siffrorna mer uppséendeväckande och göra dom till stora siffror men jag insåg att det ju inte går att göra siffror till stora och små siffror som man kan med bokstäver)
Men för att återgå till detta stora fenomen. Vem tusan vill betala 430 kr för ett enda nagellack!? 150 är det dyraste jag har köpt och bara det kändes vansinnigt.
Jag må vara uttråkad som ingen någonsin varit innan mej men du måste ändå erkänna att detta är ett fenomen bortom ditt förstånd.....Come on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0