Pippi fåååågel



Fläckigt och kladdig och fåglar mitt i allt
Inspirerad av dessa skor.
Det är mycket skor och inspirerar mej märker jag.


Jag hade redan målat på den lila färgen och jag orkade inte riktigt måla om naglarna till vita, dessutom BLIR naglarna missfärgade med Seche vite toplack. Det står på förpackningen "quarenteed not to yellow" Bullshit i say!
Jag vet inte om dom menar att dom inte blir missfärgade av solen men missfärgade av allt annat blir det utan tveken. Har jag en vit design så kan det ta så lite som en dag innan vita detaljer är ljus gula medan andra färger fortfarande ser tipp topp ut så nej, där håller det INTE vad det lovar.
Det är ett bra topp lack och visst det kanske känns som ett litet problem men det är väldigt jobbigt med tanke på att jag ändå vill kunna ha vita/ljusa detaljer. Speciellt jobbigt är det om jag målar någon annans naglar, jag kan lätt ta bort designen och göra en ny på mina egna naglar medan andra kanske vill ha sin design ren och snyggt ett tag och det funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0