Total inspiration torka

My bad, får såna perioder vettni.
Har nästan inga naglar nu, förbannade glasspaket som spräckte min nagel..
Därför har jag lite svårt att komma på designer.
Jag har just nu en ombre design som ni kan se på min instagram (challesnaglar)
Jag försökte lägga upp bilderna här på bloggen genom blogg.se's nya instagram funktion men tyvärr så funkar den nog inte alls som den ska för det gick helt åt skogen.

Tipsa gärna om nån ni vill se.
Lisa, din kanin design kommer, jag lovar, jag kan bara inte göra nåt bra på så korta naglar.
Tills vidare får du en vansinnigt söt liten design som nån annan har gjort.
Har tyvärr inte en aning om vem som gjort den.

Kommentarer
Postat av: elin stridh

tack :D

2012-12-12 @ 23:27:38
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

sv: om du är medlem på bloglovon så följer vi varandra bara genom ett klick superlätt!

2012-12-12 @ 23:32:52
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0