Yttepytte småttiplutt pärlor

Jag vet inte vad dom heter egentligen men jag tycker det var ett ganska passande namn.
Dels för att "pärlorna" är pytte små men också för att dom kommer i dom sötaste små burkarna någonsin.
Jag visste att dom skulle vara små men jag blev tvungen att ge efter för ett flickigt skratt när jag såg vad pluttesmå  och söta dom faktiskt var.



Det är 12 små burkar fyllda med pärlor i alla färger.
Ett minus är dock att som du ser på bilden så har dom latat sej lite med vissa av färgerna och inte fyllt hela vägen upp som på dom andra. No like.
Jaja, det är sånt man får ta när man handlar via nätet, man vet aldrig riktigt vad det är som kommer fram.



Nu hoppas jag bara att dom inte tappar färgen när man topplackar över dom :S

*Några minuter och några spillda pärlor (oops) senare*

Nix, dom förlorar inte färgen när jag topplackar.
Däremot ska man vara väldigt försiktig när man topplackar, jag rörde knappt pärlorna med penseln, lacket fick bara falla över dom för jag vet att dom lätt tappar sin färg och jag tror att dom kommer att göra det om man inte är väldigt försiktig.



Säljaren hette Wangdecheng9898
http://myworld.ebay.com/wangdecheng9898/?_trksid=p4340.l2559

Kommentarer
Postat av: honmednaglarna

Hade du också extrema problem med att öppna de där små burkarna utan att råka hälla ut hälften av pärlorna? xD Jag hade pärlor över hela mig första gången ^^

2012-08-07 @ 23:07:03
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0