Svarta naglar med en liten vit blomma

Försöker alltid komma på något slags finurligt namn till mina designer men denna gav med ingen inspiration alls...
Första gången jag testade dom yttepytte pluttesmå pärlorna och kan ge en ordentlig redovisning på dom.
Nej dom tappar inte färg MEN dom släpper färg vilket resulterar i att det som på dom här blev en liten, knappt synlig men ändå rand av gult över den vita blomman. Man ser det inte om man tittar noga men ändå ett litet minus.

Tekniken för hur jag gjorde blomman är inspirerad av Robin Moses.

Ursäktar även fula nagelband, mitt topplack ville inte vara med längre så det la sej inte alls som det skulle...
Syns inte så väl på bilden men det blev lite fult i verkligeheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0