När man vill bevara det för evigt

Problemet jag har när jag blir rikigt nöjd med mina naglar är att förr eller senare måste dom veck.
Så mycket jobb som sen ska tas bort för evigt.
Det är ganska hjärtskärande att gnugga bort sitt slit och sen bara ha några bilder som inte gör det rättvisa kvar.

Därför använder jag lösnaglar inte bara för träning utan också för att måla det jag vill måla och få ha kvar det för evigt.






Den här enda nageln tog ungefär två timmar att måla. Om ni tänker så här, min senaste design, The Lorax, tog en timme. Då var det tio naglar... Detta är bara en.
Om man har lagt ner så mycket tid åt en enda sak vill man gärna kunna spara det.
Som sagt, bilder gör aldrig designen någon rättvisa. Om man får vara sån så är jag otroligt nöjd med denna och vill därför gärna säga att den är grymt mycket snyggare i verkligheten.

Min inspiration



Ska kanske lägga till rosorna sen.

På tal om ingenting, tack till er som börjat följa mej på Instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0