Läsar test

Nu tänkte jag vara så grym och sätta era fingrar i arbete.
Det är som så att jag är exremt dålig på att komma på saker att skriva om här på bloggen.
Utöver det vanliga som mina nageldesigner, kanske nån produkt och några svar på frågor så kan jag inte komma på vad mer jag ska skriva och det blir tyvärr inte så många inlägg då, vilket jag själv tycker är rätt så tråkigt.

SÅ!
Sluta gömma er nu, jag ser er allt ;)
Berätta gärna vad ni skulle vilja se mer av.
Ge mej tips om vad som är intressant.

Kommentarer
Postat av: Maria Söderblom

Skulle vara kul med tutorials =) eller liksom, att du bara filmar det du gör liksom :D skulle vara häftigt att se dig in action när du målar sådär as fint!

Svar: Jag skulle så gärna vilja göra det men jag har ingen aning om hur jag ska lyckas filma medan jag målar, det bästa jag kan göra just nu är att fota. Jag ska försöka komma på nåt sätt :)
Challe

2012-08-30 @ 21:50:15
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Postat av: Maria Söderblom

Okej! jag ska också försöka komma på hur jag kan filma det jag gör ^^ skulle vara kul!
Lycka till :D kram!

2012-09-01 @ 00:21:15
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0