Team Edward

Nej inte den Edward.
Om du inte vet vem Edward är
så får du inte läsa min blogg...........

Jag tycker jag ska få lite extra creds för att jag skrev "Team Edward" med fel hand....

Nej men allvarligt, se filmen.
Satt och tittade (snarare lyssnade) på den medan jag målade det här, var klar med naglarna precis när filmen slutade, baaara 01.40 minuter...Ops...
Har man en hobby så har man :)


Och jaaa jag har inte tvättat bort kladdet runt naglarna men vet ni....Meeeh.
Det tillhör charmen....
Dessutom så försvinner det när jag tvättar händera ändå så no worry 


Känner just nu att mina naglar är lite för långa men grejen är ju den att jag VILL ha dom långa enbart för att få plats med så mycket som möjligt, som ett ansikte till exempel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0