Svar på tal

Är det bara jag som tycker att "svar på tal" låter så hårt? Som om jag ska säga "Du, nu är det så här, håll käften, jag har rätt" i princip.
Aja, hittar inte på något bättre...



Näääh, perfection is boring ;D
Menar du stavfel och grejer nu? i  så fall, jepp jag är så väl medveten om att min stavning kan vara lite vild ibland men vad tusan, regler är till för att brytas eh?




(Du har en vansinnigt söt kanin)
Så underligt, jag har använt isadoras färger förr och har alltid tyckt att dom håller måttet rätt så bra, jag har dock inte använd vitt då så det var ju bra att veta.
Jag tror nästan att det bästa är att köpa en nail thinner (vet inte om det finns ett försvenskat ord på det, jag läser bara på den jag har)
Det är en vätska som man använder till tjocka nagellack för att lösa upp dom lite.
En eller två droppar och nagellacket är som nytt igen ett litet tag.
Jag själv använder ORLY's nail thinner. Det ger inget långvarigt resultat men det är bättre än att köpa ett nytt lack varje gång det gamla blir lite för tjockt.
Om man lägger lite pengar på en sån så spelar det nästan ingen roll vilket lack man köper.
Dock så är det ju drygt att behöva droppa i denna vätska varje gång man vill använda lacket så min sökan efter att bättre lack fortsätter med min nail thinner nära hjärtat till jag finner det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0