41 follower!

Jag har pratat om den här sidan för
http://nailartgallery.nailsmag.com/
Det är helt enkelt en hemsida som man får ladda upp sina bilder på naglar man har gjort och andra kan se dom, gilla dom, kommentera och börja följa ens gelleri.
Jag gick just över 40 följare! YEY!
Det låter inte mycket alls egentligen men för mej är det rätt så häftigt.

Det är en bra sida i största allmänhet men med en väldigt dålig sida.
Man får bara ha högst 50 bilder i sitt galleri, när man har lagt upp så många måste man antingen betala för att "Go pro"
eller så blir man fast i att ta bort en bild för att ladda upp en ny.
Jag känner nog själv att jag inte har så stor lust av att betala för att få lägga upp bilder på internet så nja, det blir till att byta ut bilder.

Dock kan det nog vara ett rätt så bra system eftersom det håller sidan ganska proffsig på det viset att man nog inte är intresserad av att ladda upp bilder om man inte har ett större intresse av naglar än att man målar dom i olika färger lite då och då, om ni förstår hur jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0